Cercar

Inici

Formació "Certificat, signatura i registre digital per entitats ciutadanes inscrites al RMEC"

L'Ajuntament de Palma organitza per a les entitats ciutadanes inscrites al RMEC unes sessions informatives sobre el Certificat, la Signatura i el Registre Digital. Eines que, com a persones jurídiques, hauran d'utilitzar per relacionar-se amb l'Administració.

Le sessions seran d'1 hora i 30 minuts i estan previstes pels dies 13 i 14 d'abril de forma presencial, i els dies 20 i 21 d'abril de forma virtual. Hi ha horari de matí o d'horabaixa.
Si sou una entitat ciutadana inscrita al RMEC i estau interessades en fer aquesta formació, us podeu inscriure en el següent enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRXDPQZdFg0q8fdYCpFb-e2QoYmI85VJYZs80YDYXp4YkGzA/viewform.

Per a més informació podeu telefonar al 971.22.59.00 (extensions 1220 o 1252)


Data darrera modificació: 7 d'abril de 2021

© AJUNTAMENT DE PALMA Plaça de Cort 1. 07001 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010